
Sveriges Nationaldag och Gustavs namnsdag!
En fin dag att vakna upp till, vi firar att vår andra son föddes i går den 5 juni 2009 kl.03:12 på BB Stockholm. Allt har gått väldigt bra och vi känner enorm lycka över att ha fått en till fin och frisk son att älska lika mycket som Gustav.
Bilder på den nyfödda killen kommer...
6 kommentarer:
Grattis och Hurra!
Är ni redan hemma? Så roligt att allt verkar ha gått bra. Ska bli spännande att höra mer detaljer. Vad ska han heta?
Kram
Anna
Grattis! å vad roligt! Hoppas att ni få en fin sommar och att vi får se och uppleva era små underverk i sommar när vi kommer till sigtuna. varma kramar ! Hanna, Johannes, Molly och Majken
Grattis!!! Vi kommer gärna förbi en sväng idag om det är ok. Gustav vill säkert visa Theo sin nya brorsa.
Kram Olovssons
En dag före beräknat datum! Skönt att slippa gå över tiden. Stort grattis från oss i Radhusidyllen!
Kram Johanna
Grattis! Vilken härlig helg! Grattis till lill killen, skönt att allt gick bra. Grattis även till Gustav.
Ha det gott
/Kramar från Daniel, Lisette och Matja
åå vad fantastiskt kul!!! Skönt att allt gick bra och att ni är hemma igen. Må så gott och hälsa familjen,vi får ses nått framöver. KRAMKRAM!!
Skicka en kommentar