Bloggen ligger nere på obestämd tid.
Jag återkommer när jag bestämt mig!
Må så gott...
onsdag 17 september 2008
lördag 6 september 2008
Hösten här!




Mörkret är på väg! Det är jobbigt på sitt sätt men ändå jättemysigt tycker jag... Jag älskar att tända ljus och slippa ha tända lampor. Taklysrör som finns i kökstaket är det värsta jag vet, tror aldrig jag har haft tänt dem här i huset. I dag tände vi värmeljus och vanliga kronljus redan vid tre-tiden när regnet strilade utanför. Längtar nu bara till sista delen av glashuset är fixat så vi kan sitta där ute med filt och många tända ljus.
Trevlig Höst:-)
fredag 5 september 2008
Biblioteket!
Vi har fått ett nytt fint litet bibliotek här i staden! I dag var vi där och lånade böcker och varsin film. Det var jättemysigt och luktade nytt både av väggar och böcker. Jag gillar bibliotek, det finns så mycket kul att låna och så lugn och skön miljö. Mitt nästa besök blir utan treåring så jag får gotta mig i annat än Mulle Meck:-)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)