

Ser bra ut!
Trevlig sommar...
Vi hörs av:)
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!





Är det inte väldigt hysteriskt med alla Sverigeprylar precis överallt? ICA, Stadium, Statoil...Helst efter i går när de förlorar med 0-1 mot Ukraina... Det kanske var negativt men jag tror tyvärr inte att vi ska vara alltför hoppfulla över att få se ett bra svenskt resultat. EM är roligt ändå, det är kul med stora turneringar! Det blir lite folkfest bland oss som gillar idrott, kompisar träffas och det är ju alltid kul. Vi har visst också köpt ett kit till vår Sverigefantast, Heja Zlatan är det senaste han lärt sig!
Läs och skriv gärna en hälsning!