Kram Kram till alla!
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!

Om ni tycker att Henrik Schyffert är rolig så kolla in hans blogg! Han är inte riktigt riktig men han är ju från Rosersberg som Kenneth säger....

Vilken härlig dag vi hade i Salaskogen i helgen! Solen sken från en blå himmel och vinden satte fart på trädtopparna... Vi tog med oss experten Marie och hade höga förhoppningar! Jag verkar inte alls ha svampöga och hittade nästan inga alls...De ligger ju under mossan, herregud man blev ju alldeles snurrig av allt stirrande i backen... Innan dagen var slut hade vi i alla fall fått i hop lite grann och även fikat goda bullar och kaffe på en höjd. Sedan har vi putsat och förvällt och fördelat det dyrbara i små byttor i frysen till speciellt utvalda stunder... Första stunden blev visst till kvällens middag som bestod av en stekt kycklingfilé med hasselbackspotatis och kantarellstuvning! Det var en riktigt lyckad söndagmiddag här på Katarina Jagellonikas väg.
Läs och skriv gärna en hälsning!