
Jag blir så fascinerad över hur folk orkar kontakta SVT för att klaga på Rickard Palms mustasch! Jag hade nog fällt en kommentar om jag sett honom i rutan för mustascher är inget jag går igång på, men steget till att ringa in och hacka på hur någon ser ut är det långt till. Rickard skulle stått på sig och kört vidare om nu hans fru tyckte det var så snyggt. Han rakade av den mellan 18 och 19:30 sändningen, hi hi hi... Kolla in bilden igen, visst ser han för rolig ut!


















