Under den här tiden heter ju bloggen "Skrållans resa"! Min tanke var att uppdatera resan med en bebis i magen lite då och då. Det blir lite andra inslag också, och tyvärr räcker ju tiden inte till för att blogga så ofta...
Skrållan mår bra, han gör sig påmind mer och mer och sparkarna blir tydligare för varje vecka. Det är en härlig känsla, jag känner att han lever och definitivt att han växer!
Mamman, jag alltså börjar känna av att den 25 veckan närmar sig. Det känns mer denna gång precis som alla säger. I dag har vi varit ute med snowracern och jag var försiktig. Ville ändå gå en liten promenad efteråt, jag m.å.s.t.e ju röra på mig! Jag kan ju inte avvika från viktkurvan som jag hade med Gustav. Den slutade ju inte så bra men ändå:)
Hela kroppen kändes som bly, trots mina små steg så fick jag väldiga känningar i fogarna både här och där. Det gör mig lite deppig också, inte min grej att gå omkring med myrsteg och klaga på att ha ont.
Nu ska jag försöka växla mer mellan sitta o stå på jobbet och inväntar verkligen nästa veckas sportlov när jag inte ska sporta utan ta det lugnt!
Skrållans nya fina vagn står på plats och jag måste vara inne i en verklig "boa" fas, min hjärna är full av inredningstankar kring allt möjligt. Det är den i och för sig alltid, det är ju så roligt! Just nu avslutas lite förändringar i storebrors rum och näst på tur är det nya rummet här nere och då blir ju Skrållans rum tomt för att inredas... Återkommer i detta digra ämne en annan dag!
Jag får inte vara uppe längre, ha en trevlig vecka!