Nu är vi hemma igen! Det är alltid skönt att komma tillbaka till hemmets lugna vrå... Men jag kan ju säga att vi hade gärna stannat någon vecka till! Det är liksom inga problem att fördriva dagarna. Tiden går så fort, konstigt för man gör ju egentligen ingenting. Vi har verkligen bara solat, badat och haft det skönt. Inte ett enda måste och det har varit helt underbart. Vi är jättenöjda och Thailand är ju bara ett fantastiskt land att semestera i. Vi trivs där... Hemresan blir alltid väldigt lång men vår tvååring är en riktigt rutinerad resenär och somnade in direkt vid start och sov hela tiden till mellanlandning. Somnade om igen med välling och sov dryga fyra timmar till, sedan frukost och efter det var det dags för kaptenen att landa flygplanet hemma i Svedala. Tala om lyckad resa- Hurra! Nu sitter jag här och tittar ur genom köksfönstret och undrar när det ska ljusna? Klockan är 07:30 och det är kolsvart... Vi har ju varit i gång några timmar nu och jag går väl på någon övertidskraft. Kommer nog att somna ovaggad i kväll. Här följer lite bilder från resan... Hoppas alla har haft en mysig jul- den fortsätter ju ett tag till!

Vattnet är klart och vackert, jag gillar bäst att ligga vid stranden men det var perfekt att ha nära upp och bada i poolen också. "Bada i Thailand" var lika med att bada i poolen enligt Gustav!

För varje dag som gick blev badkillen modigare och modigare och hoppade vilt från kanten! Puffar är bra!
Vi matade elefanterna med bananer mer än en gång! Det var väldigt spännande...

Grabbarna i baren! "Pappa dricker bärs och jag dricker apelsinjoos!"

Thailandstomten förstår ni, han lägger paketen under täcket han! Glädjen var stor över den finfina freesbyn... God Jul!

Julafton firade vi med våra vänner Anna o Anki som är på resande fot i Thaitrakterna... Jättetrevligt! Vi satt länge på en Thairestaurang alldeles vid havet, perfekt! De hade lite mycket att göra den här kvällen på stället och glömde visst bort det mesta, även vår nota:-)

Såå glada och nöjda över spontansemestern på Karon och Bang Tao beach! Vad härligt vi har haft det!
God fortsättning på julen!