fredag 5 september 2008
Biblioteket!
Vi har fått ett nytt fint litet bibliotek här i staden! I dag var vi där och lånade böcker och varsin film. Det var jättemysigt och luktade nytt både av väggar och böcker. Jag gillar bibliotek, det finns så mycket kul att låna och så lugn och skön miljö. Mitt nästa besök blir utan treåring så jag får gotta mig i annat än Mulle Meck:-)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Ska nog ta med mig DN:s 100 topplista och se om det är nåt jag kan gotta mig i för barnens skull åxå. Själv är jag ju helt värdelös på böcker och hoppas att jag tagit mig igenom sista Stieg Larsson boken ur trilogin innan året slut. Det är målet, men behöver en solstol och lite havsbris för att komma in i rätta mooden.
kram
Erika
Skicka en kommentar