onsdag 17 september 2008

Paus!

Bloggen ligger nere på obestämd tid.
Jag återkommer när jag bestämt mig!

Må så gott...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt!!! :-(

Kram Karin

MiTTSeTTe sa...

Alla kan behöva en paus ibland men bara en paus va! det är kul att följa allt från ditt fönster!
/Kram

Anonym sa...

Jag saknar fönstret. Tycker det är himla roligt att läsa vad ni gör då vi så sällan hörs av. Tänkte bara säga tack för grattis på födelsedagen. Vi är i fortfarande i amerika och allt är bra. Kram, Dessan