



Mörkret är på väg! Det är jobbigt på sitt sätt men ändå jättemysigt tycker jag... Jag älskar att tända ljus och slippa ha tända lampor. Taklysrör som finns i kökstaket är det värsta jag vet, tror aldrig jag har haft tänt dem här i huset. I dag tände vi värmeljus och vanliga kronljus redan vid tre-tiden när regnet strilade utanför. Längtar nu bara till sista delen av glashuset är fixat så vi kan sitta där ute med filt och många tända ljus.
Trevlig Höst:-)
2 kommentarer:
Hoppas att du och Gustav har haft en härlig helg!
Kräftskivan blev lyckad.
Kram, vi ses på yogan på onsdag.
Jag såg på nyheterna att himlen ska spricka upp till helgen. Kanske att mörkret bromsar lite. För visst vore det skönt med lite värmande solstrålar innan man kurar ihop helt?!
Kram Karin
Skicka en kommentar