tisdag 26 augusti 2008

Hokus Pokus

Direktsvar på frågan:
www.timeoutisigtuna.nu

Jag tror Yoga andningen satt snurr på mig för jag skrev mitt gamla efternamn som autograf och drömde att jag sprang runt i mina gamla hemstäder väldigt stressad!
Så jobbigt, ska jag driva ut en massa gammalt skit ur min kropp nu? Någongång ska det väl ut. Alla människor bär säkert på saker som vi inte tänker på i vardagen men som ligger där långt bak och väntar på rätt tillfälle. Jag har en kompis som besökt en kinesolog och hon berättade spännande historier minsann. Kvinnan frågade om några speciella saker hade hänt henne vid olika åldrar som orsakat spänningar osv. Det stämde och efter behandlingen gav det rätt jobbiga effekter. Men sedan blev det bättre tror jag. I alla fall tycker jag att sånt här är så spännande! Jag vet Karin, det är lite hokus pokus med mig..hi hi.

4 kommentarer:

Karin Olovsson sa...

Men FAKTISKT så är det här en bit som jag undrar lite över. Vad som har hänt innan. Så långt tillbaks att man inte har några minnen från det. Eller det som man förträngt av någon anledning.... Jag är helt säker på att något plötsligt dyker upp. Hoppas det inte är något obehagligt.
Men du fick ju verkligen bevis på att det verkligen fungerar att ta fram det gamla för att lägga det bakom sig. Tänk att du skrev Lehto!
Nu är det sovdags för mig.

Johanna sa...

Tack! ;-)

Anonym sa...

Bra att du hittat en rolig träningsform... Om du stressade runt på gatorna i Luleå hoppas jag att du gick förbi Dagobert! Ikväll har jag varit på Liseberg med klassen. Alla fick åkpass så det var full fart. Vilket datum/tid var det du landande i Sveriges framsida? Trevlig helg:)

Maria Kvickström Enquist sa...

Jag tycker det känns långt till onsdag då det är dags igen! Men du skulle väl gå på måndag istället, eller hur var det? Måste nog köra ett pass hemma innan för det är faktiskt lite beroendeframkallande.
Kram från "det andra kylskåpet"