I går fick jag följa med Anna och Alice på utförsäljning av Peak kläder i frihamnen. Det kan man ju inte tacka nej till även om det kanske inte var optimalt för höggravida... En stor lagerlokal och kläder överallt, i kartonger på golvet och hängande efter alla väggar. Det var bara att prioritera och ge allt en stund... Slutligen var jag jättenöjd när jag löste ut mig i kassan. Det blev en fin höstjacka för mig som ska vara ute på promenader hela hösten, en hoodtröja så klart som jag redan går runt och myser i. En blus och ett linne som jag längtar till att få på mig och även ett par byxor och en piké till min man.:) Tänk att lite shopping kan göra människan så glad! I dag däremot får jag som vanligt tillbaka för att jag tog ut mig. Är jättetrött och har legat i sängen hela förmiddagen. Passar bra eftersom det regnar. Torsdag i dag, hörde ryktesvägen att i helgen är det dags att åka till Danderyd för ett besök på BB Stockholm, det ser jag fram emot!
28 grader varmt och sol utlovas inför pingsthelgen för er som inte tänker föda barn!
Ha det så skönt...
1 kommentar:
Vad fuskigt! Jag vill ockås gå på Peak rean! Jag har varit där några år men får aldrig någon inbjudan nuförtiden (trots att jag kommit ut med kassar därifrån). Brukar finnas massor ju. Du skulle köpt en hoodtröja till mig med ;-)
Även fast du inte kanske bryr dig, när du ligger med förlossningsvärkar, om vad det är för väder utanför fönstret så tror jag att du när du har lilla Skrollan på bröstet och tittar ut och känner att det var kul att det var fint väder "när Skrollan kom till jorden det var i JUNI när göken gol". Eller ska det bli som i ursprungsvisan i MAJ? Då får du skynda dig. Kanske dags att prova champagneknepet nu vettja!
Kram Karin
Skicka en kommentar