söndag 10 maj 2009

Slutet närmar sig...

Välkommen vecka 36...

Nedräkning!

I går hade jag en jättesvacka och trodde nästan att jag skulle föda. Kroppen gav så konstiga signaler men i dag är en ny dag och jag har sovit betydligt bättre. Sömnen är ju helt avgörande för att orka med dagen.
När man är en osmidig flodhäst sover man inte så bra, kissar just nu varannan timme, tar näsdroppar då och då och vaknar så klart när jag vänder mig:)
Skrållans spjälsäng är bäddad, jättefin blev den och även vaggan här nere som jag själv legat i står redo att ta emot prinsen!
Jag har rengjort bilstolen och i dag ska vi tvätta bebiskläder och kanske packa väskan...
Som sagt jag är redo, men jobbar helst en dryg vecka till för att ge mina andra 26 barn det sista av min omsorg!



Solen skiner, ha en skön söndag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad spännande att den lille snart är i antågande. Det kan nog vara klokt att ha väskan redo. Det säger jag med tanke på att jag fick Erik i vecka 36+3 och Nils i vecka 38. Nu vet jag att det troligtvis inte blir så för din del, men man kan aldrig veta när den lille krabaten i magen är redo att komma ut. Hur som helst,hoppas att allt går bra och lycka till.
Hälsningar Ulrika

Anonym sa...

Vad spännande. Tänk om han kommer redan denna vecka? Jag är inte beredd. Knip ihop lite till och prata honom till rätta. ;-)
/karin