fredag 15 maj 2009

Vilken vecka!

När man borde ta det som mest lugnt så händer det mesta... Det är ju en klassiker i vänta barn sammanhang!
Här hemma startade vi vårt bygge i måndags morse klockan 7. Sedan har "byggkillarna" som Gustav kallar dem jobbat mellan 7-18 oabrutet varje dag och även i morgon lördag... De är helt otroliga och väldigt duktiga! Det är ju underbart att följa ett bygge när det händer så mycket hela tiden... I morgon ska fönstret på plats och golvvärmen. Kenneth har spacklat och ska sedan måla vita väggar, golvet blir grå/svart och väldigt spännande att se när det kommer på plats!
Vi kommer att få ett fint rum här på nedervåningen, tyvärr blir det ju inte så mycket kvar av garaget. Det blir till att organisera ordentligt därinne sedan.
Längtar till det roliga, att inreda:)

22 dagar kvar på Skrållans nedräkning!
Jag börjar känna mig sliten , vätskan kommer med besked men det är bara tre jobbdagar kvar! I morgon hoppas vi på sol när vi ska på kalas i Hagaparken...

Trevlig Helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att det var sol men det var ganska ruggigt.
Tre dagar kvar. Nu kan du nästan räkna timmar istället.

Kram Karin

Anonym sa...

Vilken kämpe du är! Bara två dagar kvar... Jag är glad för din och familjens skull, men det kommer att bli så rysligt tomt här på jobbet:(
Jag ser fram emot att komma och titta på både nya bebisen och nya rummet!
Kram Lena