söndag 9 september 2007
Höstskor?
Jag kommer att förfrysa fötterna i höst! Det blir att knata omkring i sommarskorna för tyvärr finns det absolut inga skor för mig i butikerna just nu... Är jag en tant eller vad är problemet? Jag vill ha ett par ok svarta skor som jag kan ha till "vardags", alltså på jobbet osv. Affärerna kryllar av Peter Pan dojjor och jag tycker inte att det är särskilt snyggt! Stövlar finns ju också och det har jag redan, det är snyggt men jag vill ha ett par låga skor, inte så varma, tidig höst ni vet... Jag är väl tråkig men då borde det finnas en hörna även för tråkiga! Konstaterar att det blir ett varv i sportaffärerna i stället eller invänta shoppingen i New York!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
När du hittar den tråkiga hörnan, så hör av dig... Jag vill också ha ett par av de där ok svarta vardags. New York, låter ju inte dumt. Shoppade skor till dottern i fredags, därefter middag på mac donalds (så klart) och där tippade mamman ut en hel milk shake över golvet. Behöver jag tillägga att jag var ensam med barnen?
Precis mitt problem!!! Jag ska erkänna att jag inte letat något i höst men hade samma problem i våras. På våren går det dock att ha lite ljusa skor men nu till hösten vill man ju gärna ha nåt svart som du säger. Håller med Malin; Säg till om du hittar nåt! :-)
...med risk för att vara tråkig så måste jag instämma med Malin och Karin. Allvarligt talat, jag har samma problem! Det är så svårt att hitta ett par schyssta svarta. Sitter i stövletter på jobbet och jag får ont i fötterna! :-)
Och du Cecilia - jag tycker inte heller om "Peter Pan" modellen, så känn dig inte ensam...
//Johanna
Skicka en kommentar