onsdag 19 september 2007

Stand Up kväll

Varför är man så dålig på att ta sig för saker på veckorna? Man orkar väl helt enkelt inte... Det är ju inte så där överdrivet mycket tid kvar efter middag och lek och bad. Då hamnar man ofta utslagen i soffan... I går var det en vanlig tisdag och vi träffade Pål och Stina i Uppsala och åt en god italiensk middag för att sedan gå vidare till Reginateatern och skratta i två hela timmar åt Henrik Schyffert och Johan Glans! Riktigt bra var det och gud så trevligt avbrott i vardagen, lyxigt kändes det när vi hade tagit oss i kragen och planerat något, gör det!

Om ni tycker att Henrik Schyffert är rolig så kolla in hans blogg! Han är inte riktigt riktig men han är ju från Rosersberg som Kenneth säger....



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller verkligen med om att avstickare i vardagen förgyller! I onsdags kväll var jag och lyssnade på Marcus Birro i Ája. Länge sedan jag skrattade så mycket :) Gå gärna in och läs vad han och kollegan Lerneby har att säga om Jokkmokk och Norrbotten på http://marcusbirro.se/bloggen/ samt www.lerneby.nu
Kram Pia

Anonym sa...

Stå upp är underskattat, helt klart ett skönt avbrott. Såg Schyffert för ett år sen och kommer fortfarande ihåg hur bra det var och vilken träningsvärk i käkarna jag hade efteråt.

Kram