
Om ni tycker att Henrik Schyffert är rolig så kolla in hans blogg! Han är inte riktigt riktig men han är ju från Rosersberg som Kenneth säger....
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!

Om ni tycker att Henrik Schyffert är rolig så kolla in hans blogg! Han är inte riktigt riktig men han är ju från Rosersberg som Kenneth säger....
Läs och skriv gärna en hälsning!
2 kommentarer:
Jag håller verkligen med om att avstickare i vardagen förgyller! I onsdags kväll var jag och lyssnade på Marcus Birro i Ája. Länge sedan jag skrattade så mycket :) Gå gärna in och läs vad han och kollegan Lerneby har att säga om Jokkmokk och Norrbotten på http://marcusbirro.se/bloggen/ samt www.lerneby.nu
Kram Pia
Stå upp är underskattat, helt klart ett skönt avbrott. Såg Schyffert för ett år sen och kommer fortfarande ihåg hur bra det var och vilken träningsvärk i käkarna jag hade efteråt.
Kram
Skicka en kommentar