Det är ju så svårt att hyra en film och tro att man ska bli nöjd och glad när man har sett klart... Men om det finns en ny Beck så känns det alltid som ett säkert kort! Vi såg den senaste i går och jag gillade den. De följer så klart sitt typiska mönster men den här var lite annorlunda faktiskt. Klart sevärd om ni vill krypa upp i soffan en kväll i höstmörkret!
I guds namn heter den!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Skönt at thöra att ni hade en skön videokväll. Hur går det ikväll då? Har ni hittat passet? Har lugnet lagt sig på Katarina Jagellonikas väg nu?
Kan bara hålla med dig om Beck. Det verkar som jag aldrig tröttnar på den aggressiva Gunvald Larsson. Men den sista filmen har jag inte sett...Vill önska er en trevlig resa! Njut av New York.
Skicka en kommentar