Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
onsdag 17 oktober 2007
New York City!
Nu är det nära... Jag måste ju bara lägga in några bilder! Det ska bli så himla kul, tänk bara en hel vecka ensam med min man i en vad andra säger superhäftig stad... Jag längtar! Det enda minuset är ju att lämna Gustav hela veckan men det kommer att gå bra!
4 kommentarer:
Anonym
sa...
Jag blev så glad när jag kollade din blogg, fyra olästa inlägg! Vill bara påpeka att det är tack vare ditt bloggande som vi "hörs" så ofta, så fortsätt med det tycker jag...
Har haft en upptagen period. Måste bara nämna den utbildning jag går, som är helt suverän: matematikutvecklare (på uppdrag av msu leds av ncm i g-borg). hög kvalitet och inspirerande, kommer precis hem från två dagar i Umeå, lite hög av alla intryck. Sen kommer frågan:Varför går skolutveckling så långsamt?
Oj, kom in på ngt helt annat. Ha en jätteskön semester.
Jag är absolut inte avundsjuk men utbudet av väskor och skärp är faktiskt bättre i Thailand... Imorgon åker jag till Stockholm, härligt! Ha det så bra, ps har det blivit något fel på postgången mellan Sigtuna - Götet?
4 kommentarer:
Jag blev så glad när jag kollade din blogg, fyra olästa inlägg! Vill bara påpeka att det är tack vare ditt bloggande som vi "hörs" så ofta, så fortsätt med det tycker jag...
Har haft en upptagen period. Måste bara nämna den utbildning jag går, som är helt suverän: matematikutvecklare (på uppdrag av msu leds av ncm i g-borg). hög kvalitet och inspirerande, kommer precis hem från två dagar i Umeå, lite hög av alla intryck. Sen kommer frågan:Varför går skolutveckling så långsamt?
Oj, kom in på ngt helt annat. Ha en jätteskön semester.
kram
Kan du inte maila mig mer info om utbildningen... Lät så intressant!
Kram C
Ni kommer ha en underbar vecka! Gustav också, så passa på och njut!
Jag är absolut inte avundsjuk men utbudet av väskor och skärp är faktiskt bättre i Thailand... Imorgon åker jag till Stockholm, härligt! Ha det så bra, ps har det blivit något fel på postgången mellan Sigtuna - Götet?
Skicka en kommentar