Svar på Karins fråga, om lugnet lagt sig på Katarinas nu?? Tja, passet hade visst varit på Island med sin ägare=min man! Och frun=jag hade alltså inte städat undan det någonstans... Nu är det nedpackat tillsammans med allt annat. Gud så svårt att packa... Jag är inte så bra på det. Vissa problem uppstod dock i morse när jag packat min lilla sminkväska och ställt den på handfatet. Gick för att bädda sängen och efter en stund hördes något konstigt ljud från badrummet. Där stod Gustav och hade gjort en fin pool i handfatet och där flöt min sminkväska omkring halvöppen:-(
Jag har suttit med hårtorken och försökt göra det bästa av situationen- tur att det finns billigt smink over there! Jag kan ju inte vara arg på min älskade son heller för nu ska vi ju vara i från varandra en vecka...
Vi hörs, nu åker vi!
Ha det gott!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar