lördag 13 oktober 2007

Mc Donalds


Jag vet att det inte är så jättebra att ta med sin tvååring till stället med stort M. Men.... i bland är det ju enkelt och gott:-) Duktig är han ju också när han greppar pommes så fint och doppar den i ketchupen, som en van snabbmatsätare...
Nu blir man i alla fall väldigt glad när man beställer barnboxen och får en BOK i stället för en plastig leksak!
Bra samarbete med läsrörelsen, vi måste alltså käka några hamburgare extra nu en tid framöver...





Inga kommentarer: