fredag 29 maj 2009

Vecka 39



En sista bild på magen... Även om det slutar med att jag går över tiden så kommer inte magen att förevigas mer, det räcker nu!

Bilden är tagen i kväll i profil, den verkligen hänger ner för att visa att den är klar! Utan att jag tänkte på det så kom vaggan med i bakgrunden som ett fint litet tecken. Från magen till vaggan hoppas vi att Skrållan snart ska förflytta sig på ett lugnt och fint sätt. Vaggan är speciell, där låg jag själv för trettiofem år sedan och sov så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm lika bra att intala sig att gå över tiden. Annars blir du nog knäckt den 6 juni och dagarna därefter. Men fortsätt dina tappra försök med dom knep du kan. Jag håller tummarna för att Skrållan kommer denna vecka!
/Karin