fredag 31 augusti 2007

Underbara ord!


Vilken lycka det är att höra sin egen lilla son utveckla ett eget språk... Jag säger ju så ofta till honom " Älskar dig Gustav" och nu kommer det efterlängtade svaret tillbaka "älskar mamma". Kan det bli bättre? Vilken känsla, fantastiskt!

1 kommentar:

Karin Olovsson sa...

Visst är det härligt!! Tack för en trevlig dag på Djurgårn idag! Det blev en riktig "spontanare".