söndag 30 december 2007

Recension

Helt utan planering hamnade vi i biofåtöljerna i dag... Trevligt! Det var många som var sugen på en film så vi fick inga biljetter till Arn utan såg Solstorm i stället. Ingen av oss visste vad den handlade om utan bara att den är inspelad i Kiruna! Det var en lite märklig film men helt ok och sevärd. Många bra skådisar och klart är ju att det säkerligen förekommer massa konstiga saker i olika religiösa sekter, tror jag i alla fall! Filmen får tre gudar av fem! Fina vyer från snö och fjällvärld, det ska bli underbart att få komma till snön några dagar... Året närmar sig sitt slut, jag återkommer i ämnet...

Inga kommentarer: