
Här kommer vi i familjen Mattsson att sitta och vänta på tomten! Inte helt fel får jag lov att säga eller hur! Allt regn plus allt jobb gjorde att jag närmade mig en kraftig depression vilket i sin tur gjorde att min man, med samma känsla började surfa på resor... Tur att han är spontan, lite galen nästan men nu känns det ju underbart att resväskan är framtagen ur garaget... Vi åker till Thailand på fredag och njuter i en solstol i två veckor. Vi som har läst "tomtarnas glada jul" i flera veckor för att Gustav ska veta hur det kommer att bli på julen. Hur ska det gå nu när alla hans förhoppningar och fantasier blir till palmer, intensiva thailändare och sand mellan tårna? Vi får väl så klart fira julafton på någon trevlig galamiddag, har gjort det förut....
Vi önskar alla en riktigt GOD JUL!
Hoppas att vi hittar någon bra=snabb dator där nere för då kommer det fler hälsningar från solen!
1 kommentar:
Ha nu en riktigt härlig jul i solen! Jag är ganska avundsjuk, men det ska bli härligt med två meter snö också.
Kram kram
Skicka en kommentar