November är ju en riktigt usel månad, tack och lov har det blivit december idag! Hurra!
Nu närmar sig julen och ledighet. Jag behöver vara ledig... Det har varit en höst full av jobb, fy vad mycket jag har att göra hela veckorna. Alla utvecklingssamtal och extrasamtal som behövs tar mycket kraft. Jag är ingen person som gör mitt jobb halvhjärtat, det är både för och nackdelar med det... Ofta funderar jag på vad jag ska bli när jag blir stor! Jag tycker ju mycket om mitt frökenjobb, det är väldigt dubbelt... Men i bland tänker jag att jag måste ju testa att göra något helt annat. Jag vill kunna se utveckling och att gå vidare på karriärstegen, det är inte riktigt möjligt i min värld... En vacker dag kommer jag nog på något! Vi drömmer om solen just nu, har man en gång rest i väg den här årstiden så vet man hur underbart det är... Om någon vill drömma sig bort kan ni göra det via mina kompisar Anna och Ankis reseblogg från Thailand i fem veckor....
http://www.annaanki.blogspot.com/
Kram!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Men herregud, vad länge sedan jag läste din blogg! Undrar just om det har att göra med det där du skrev om fröknars höga arbetsbelastningar den här tiden på året?? Det är skönt att läsa att du funderar i samma banor som jag (gällande yrkesval), men den som först kommer på vad vi ska bli när vi blir stora kan väl tipsa den andre, eller?!
Åhhh, jag vill också åka till Thailand! Vad roligt för er.
Ha det så skönt//Johanna
Skicka en kommentar