
Herregud, jag kan ju inte skriva ett inlägg den 12 december utan att nämna min sons tvåårsdag! Den har nu firats i flera dagar med släktingar och kompisar. Avslutades i dag med mormor och morfar, farmor och Gunnar och familjen Enquist på besök. Han var nöjd och glad över sin födelsedag och alla paketen:-)
I söndags var det 11 små underbara barn mellan 1-4 år som roade sig på Pippikalas här på Katarina. Pippi hade en huvudroll och fick sitta på ordförandeplatsen och delta i kalaset. Gustav hade den andra huvudrollen genom att tala om att allt är "MITT", det verkar uppta hela tvååringens tankevärld... De käkade guldpengar som aldrig förr och röjjde runt i huset... Det blev ett bra kalas och hans mamma och pappa somnade i soffan tidigt på söndagkväll.
GRATTIS GUSTAV, PUSS!
2 kommentarer:
Tack för allt gott fika du har bjudiit på Gustav! Och stort grattis på din 2 årsdag!
Kram Willia och Edwin
Perfekt dag att fylla år på hälsar Majken ( 071212) och resten av familjen Lidström. Grattis till storkillen!
Skicka en kommentar