onsdag 12 december 2007

Gustav 2 år!


Herregud, jag kan ju inte skriva ett inlägg den 12 december utan att nämna min sons tvåårsdag! Den har nu firats i flera dagar med släktingar och kompisar. Avslutades i dag med mormor och morfar, farmor och Gunnar och familjen Enquist på besök. Han var nöjd och glad över sin födelsedag och alla paketen:-)

I söndags var det 11 små underbara barn mellan 1-4 år som roade sig på Pippikalas här på Katarina. Pippi hade en huvudroll och fick sitta på ordförandeplatsen och delta i kalaset. Gustav hade den andra huvudrollen genom att tala om att allt är "MITT", det verkar uppta hela tvååringens tankevärld... De käkade guldpengar som aldrig förr och röjjde runt i huset... Det blev ett bra kalas och hans mamma och pappa somnade i soffan tidigt på söndagkväll.


GRATTIS GUSTAV, PUSS!

2 kommentarer:

Maria Kvickström Enquist sa...

Tack för allt gott fika du har bjudiit på Gustav! Och stort grattis på din 2 årsdag!
Kram Willia och Edwin

Anonym sa...

Perfekt dag att fylla år på hälsar Majken ( 071212) och resten av familjen Lidström. Grattis till storkillen!