lördag 22 december 2007

En julhälsning!

Från poolen och den strålande solen vill vi önska alla en riktigt GOD JUL! Vi lever lugnt vid strandkanten och badar och leker hela dagarna! Det är verkligen kvalitetstid och skön semester... Tyvärr så har vi hamnat vid en trög dator så vi kan inte bjuda på några läskande bilder...ännu!

Må så gott alla, vi hörs och ses!

KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att ni inte kan visa bilder, men ni kommer ju hem snart. Förstår att ni har det skönt, vet ju hur det är. Här är det mulet i dag och nollgradigt. Hämtar GG i dag hon hälsar också. Kramar till er alla tre. Britt och Gunnar

Anonym sa...

Givetvis önskar vi er också en riktigt GOD JUL. Farmor

Anonym sa...

God Jul pa er i Thailand! Vi saknar ert sallskap men hoppas det blir fler resor tillsammans framover. (Det har inte blivit riktigt maonga ol har i Brasilein som nar vi fick den tredje gratis.)KRAM fran Olovssons

Maria Kvickström Enquist sa...

Vi vill också önska er en GOD JUL! Nu ska vi fira en vit, kall jul i Jokkmokk, det känns bra!
Kram från Enquist´s

Anonym sa...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !
önskar familjen LARSSON BODEN som firar i ett lagomt kallt Jokkmokk. Vi skall ta oss ut med pojkarna så att de får rusta av sig lite, annars blir väntan på tomten så lång. Ha det bra så länge.

kram ulle