
Henrik Schyffert underhöll oss på Rival i söndags med en genomgång av 90-talet... Det var roligt så klart men fullt av djupa, tänkvärda och allvarliga saker... Man kan välja "humordörren" eller "allvarsdörren" säger Henrik som har valt humordörren hela livet, på gott och ont. Nu har han blivit vuxen och lärt sig ta ansvar för konsekvenserna av att alltid välja den vägen... Hmmm... Kanske svårt att förstå mig nu- boka biljett och lyssna själv för den kommer tillbaka i höst!
Riktigt bra...
2 kommentarer:
hälsning från ny. sitter på en irlänsk pub efter en solig dag på manhattan.rickard leder shoppingligan med ett par hundra dollar.du somnade väl inte till lets dance? nu ska vi bara ta oss upp till hotellet..
Kul för er som är NY! Jag vill bara önska trevlig helg! Snart är det lov igen...
Skicka en kommentar