Vi ska väl inte ha för höga krav, vi duger som vi är eller........
"Den baddräktstid nu kommer när magen är för stor.
Då valkar bara sväller och celluliter gror.
Generande behåring lyfts fram i solens ljus.
Nej, stranden verkar boring vi stannar inomhus.
De krav som sommarn ställer förstör vår ledighet.
Vi sitter där och gnäller, fy faan va jag e fet.
Fast vem vill motionera när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera vi tar en kaka till!"
Trevlig Helg!

Kram
2 kommentarer:
Ha, ha, den kändes bra efter en allt för slö vecka... Var lite osäker på den där kvällspromenaden och tänkte skylla på att det regnar eller på att min promenadkompis är sjuk, men nä nu blir det en prommis iaf.
Ja, då var sportlovet slut då. Men barnen har blivit febriga och förkylda så imorgon blir det vab. Lite mjukstart på jobbet...
kram Malin
:)He,he...jag har hört att det skall bli en varm sommar så att man mest kan vara i vattnet!! Då känner man sig lätt!!
/Kram
Skicka en kommentar