Hurra!
Det är kul att du verkligen gillar att fira din dag, bara två år kvar till den stora festen!
Puss
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
Läs och skriv gärna en hälsning!
2 kommentarer:
Glad Påsk på er och hälsa och gratulera maken i efterskott. Hoppas ni får en skön ledighet, med tid för varandra och lagom mycket påskgodis...
kram
Jag tycker inte att du heller ska säga så mycket om att fira födelsedag stort!! GRATTIS Cecilia på födelsedagen i efterskott!!!! Vi firade er båda i NewYork med en stor öl på en mörk Pub på nån bakgata.
Jag ser verkligen fram emot en stor födelsedagsfest om två år i alla fall. Hoppas ni har det bra uppe i Jarekaska!
KRAM
Skicka en kommentar