
Vi avslutade sportlovet med att åka till Junibacken! Jag har aldrig varit där tidigare men nu kändes det alldeles rätt ålder för Gustavs första besök. Det blir inte det sista för jag tycker att det är fantastiskt bra! Det var fler än vi som var på plats och det blev full fart om man säger så...

Mulle Meck har byggt ett flygplan och här sitter piloten och kör!

Mulle Meck har byggt ett flygplan och här sitter piloten och kör!
Jag blev lyrisk av sagotåget. Så proffsigt gjort, här Gustavs favorit Emil när han har hissat upp Ida i flaggstången.

Theo o Gustav rider på Lilla gubben!

Theo o Gustav rider på Lilla gubben!
Efter timmarna i Astrids värld somnade grabbarna i vagnarna och jag o Karin kunde pusta ut med en kaffe på ett café. Fram mot eftermiddagen kände jag mig trött, undrar varför?




3 kommentarer:
Pannkakasmuffins? (från bloggen häromdagen) Kan man få receptet? Jag älskar muffins och det är så kul med nya recept. Det lät gott!
//Johanna :-)
Junibacken är en fin plats, lite läskigt och jätteroligt på samma gång. Kul att man får träffa pippi. Sjöhistoriska museet har en lekplats på nedre plan där barn kan leka sjörövare! Den är också bra, kan rekomenderas.
Pannkaksmuffins lät intressant, bra utflyktsmat. Kanske receptet kommer på bloggen?!
kram Lisette
Mmm vilken dag vi hade. Tänk vilken tur vi hade med vädret också. Tänk om vi hade fått vädret som var i lördags. Då hade vi inte fått njuta av vår promenad över Östermalm.
Kram Karin
Skicka en kommentar