torsdag 27 mars 2008

Våningsfat!


Det här finfina trevåningsfatet är vårt nya fruktfat! Min mamma vet min smak och jag blev jätteglad för den. Den är i plast och min tanke är att variera den mellan fruktfat och uppläggningsfat i bland. Kakor har jag aldrig så det täcker tre våningar!

2 kommentarer:

Karin Olovsson sa...

Jag la märkte till fatet men vi hade så mycket annat att prata om så jag hann aldrig kommentera det. Fint det såg ut med all frukt! Jag tycker ni ska ha ett sånt där avlastningsbord också. Fast det verkade svårt att få igenom det hos din sämre hälft... ;-)

Unknown sa...

Haloj! Köpte ett likadant fast i andra färger i onsdags, samt en som jag ska ge bort i present till en gemensam vän som bor nära dig. Skulle va kul att ses när vi kommer på besök runt valborg. Hoppas påsken var härlig! kram Hanna