-Min man i morse när han hade diskat allt efter mig och min tjejmiddag i går...
-Ensamstående föräldrar med barn, hur fixar de allt själva?
-De som sorterar alla sina sopor...
-De som räddar liv!
-Alla fröknar på förskolan som tålmodigt orkar med alla barn i trotsåldern, det är många fler än ett...
-Henke Lundqvist eller hur!
-De som bjuder hem någon ensam på julafton..
-Den som lyckas bibehålla ordningen i garderoben och skrubben.
-Alla duktiga vasaloppsåkare...
-Kvinnor som kämpar för lika lön för lika arbete! (det var ju nyss kvinnodagen)
-De som klarar att avstå choklad, men tänk vad de missar.
-De som arbetar i äldrevården o kommer att ta hand om oss en vacker dag!
Det finns ju massor av hjältar att komma i håg, undrar om Charlotte Perelli blir hjälte i Serbien??
Det återstår att se....

-
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar