tisdag 27 november 2007

Ny aktivitet!

Det är tur att jag har kompisar som flyttar hit till Sigtuna och tar med mig på nya äventyr! I kväll har jag och Maria varit och simmat... Klockan åtta, superbra tid när jag även hunnit med allt hemma först. Tända ljus i bassängen, lugnt och skön musik! Det var verkligen toppen, vi simmade samtidigt som vi surrade en hel del. Sedan dusch och bastu och en god apelsin. Hemma vid 10 och redo för sängen. Verkligen att rekommendera, vill ni ha tag i mig på tisdagkvällar från och med nu så vet ni var ni ska leta! Himmel vad nyttig jag känner mig...

Ps.Jag fick ju gå till Stadium och köpa en baddräkt i lördags, det var inte lika kul !!! Tänk att klä av sig kläderna i det där ljuset, november månad och tycka att "vad snygg jag är"...
Fin baddräkt!

2 kommentarer:

Karin Olovsson sa...

Vad härligt att ni kom iväg. Hoppas det blir en vana!

Maria Kvickström Enquist sa...

Tack för en trevlig kväll! Trots att jag var trött i kroppen, kände jag mig pigg i knoppen. Härlig känsla! Vi ses i plurret nästa tisdag. Kram