
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
Läs och skriv gärna en hälsning!
3 kommentarer:
Ja, vilken härlig dag. Tack för goda pannkaksmuffins!
Det är ju tur att man älskar sina barn gränslöst mycket, annars skulle jag bli tokig emellanåt. Får se det positiva i att E är säker på vad han vill och att han visar tydligt om han är glad eller ledsen. I eftermiddag har han varit hur gullig som helst...
Hej Cecilia!
Vilka härliga bilder, det låter som om ni har en super-sportlovsvecka. Jag känner att jag precis orkar jobba en dag till innan jag måste få vara ledig. Och tänk vilken tur, det är precis en arbetsdag kvar till lovet...
trevlig helg!
Då har du ditt att se fram emot Malin.... Veckan går så fort! Tänk vad man längtat och sedan är det över direkt. Men med tanke på hur fort tiden går så är ju påsken snart här!!!
Jag är så glad när du skriver kommentarer Malin, ett enkelt och roligt sätt att få hålla lite kontakt!
Kram C
Skicka en kommentar