Ensamt och tyst är det här hemma i vårt hus. Mina två killar har tagit flyget till norr för att köra skoter och pimpla i flera dagar! De har längtat länge och kommer få det härligt. Jag har dagar att vila och bara ta det lugnt! Jag ska verkligen försöka även om det inte riktigt är min grej att inte göra något. Därav rubriken, är det lyx eller pest som jag har framför mig?
Tänker jag på jobbet så är det väl mest pest för jag måste sitta ett antal timmar med rättning av många Nationella prov. Jag har otroligt mycket att slutföra på jobbet innan jag går hem, puh men nu har jag i alla fall bestämt att den 20 maj blir min sista dag.
Fredagen blir lite lyx med fest på kvällen. Sedan får jag ta en dag i taget resten av helgen:) Tänk vad snabbt det blev fredag igen!
Trevlig Helg...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Lyx! Det röstar jag på fast jag vet hur mycket man saknar "dom" där dom är borta.
Vi skriker till om vi hittar på något trevligt i helgen som du kan va med på. Äta åtminstone! Såg att det var Stig Larsson filem i Gröna ladan men den har ju du redan sett...
Njut av sommarvädret! Läsa en bok i en solstol är mitt helgtips! Synd att man alltid har jobb med sig hem bara...
Kram
Skicka en kommentar