lördag 18 april 2009

Träningsvärk!

Sitter framför tv:n och äter min frukost, klockan har slagit 11. Det känns som lyx i allra högsta grad och jag har det riktigt skönt. Solen lyser ute men det blåser och ser lite kallt ut, tror inte att det är solstolsväder i dag. Det är ju tur eftersom jag var till Mio i går och skulle köpa en ny vilstol inför helgen men de var så klart slut. Jag fick beställa en för de var så populära, jag får alltså sola nästa helg!

Jag hade lite svårt att ta mig ur sängen i dag, haltade in på toaletten. Jag hade det nästan på känn, jag var på "Amerikansk fest" i går och fick lära mig dansa linedance. Tänkte först sitta kvar på stolen och agera publik men glömde konsekvenserna för en stund och deltog aktivt i kursen. Det var superkul! Svetten rann och jag blev rätt anfådd, fick beröm för min dans av fröken och då blir man ju glad. Det trodde väl ingen som känner mig någonsin skulle hända, eller hur Anna M:)...Vi käkade amerikansk buffé, gott och lite kul med annan buffé än italiensk. Dansen tog all min kraft så jag fick överge festen sedan och åka hem till sängen.

I dag är jag bjuden hem till flera goda vänner, vad snälla de är som tänker på mig:) Jag tror dock att jag ska valla runt mig själv i Stinsen, titta förbi vännerna och säga hej, sedan hyra en bra film!


Ha en bra lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tittade förbi i alla fall en stud! Jag skulle också gjort likadant som dig och tagit en lugn videokväll om jag var utan barn.
Kram

annamalin sa...

Jag är imponerad! Som sagt, lite överraskande... Minns fortfarande när du stod och sov mot en pelare på dansgolvet i Götet:)Men det kanske var dålig musik då! kram