söndag 5 april 2009

Söndag!








En lång mysig frukost är en fin start på söndagen... I morse gjorde jag och Gustav smoothies med vaniljyoghurt, hallon och ananas. Extra goda och fina tyckte vi de blev när vi dekorerade med två sugrör var... Sedan dukade vi upp med pålägg, bröd, juice och bjöd pappa på frukost! Sedan har vi tagit det lugnt hela förmiddagen och jag känner mig befriad och avstressad, beror nog på att jag har en hel veckas ledighet att se framemot:)



Jag var tvungen att ta en bild av några av de pillerburkar jag har framme på diskbänken, jag är inte van att ta tabletter och gillar det verkligen inte men just behöver min kropp lite hjälp på vägen och då är det ju inget annat än att skratta åt eländet...



Vi har pratat många gånger om att vi måste fotografera den här graviditeten mer eftersom det är andra och sista gången vi har en växande mage här hemma... Men det har vi så klart inte alls gjort! Nu är vi inne i vecka 31 och i dag har fotografen tagit några bilder av magen.



HA EN FIN VECKA...













2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig frukost och vilken härlig mage! Ha en skön vecka.

Kram Karin

Malin N sa...

Det är ju inte så långt kvar nu! Fina bilder, det är häftigt med bäbismagar, länge sen jag hade nå´n, Elias fyller fem på söndag. I och för sig ingen dum tid heller, men tiden går så fort, även om ni kanske inte känner så just nu, utan vill att det ska bli 6 juni fort, fort.

Glad påsk till dig och familjen från familjen Norberg