torsdag 30 april 2009

Valborg!


Ledig dag i dag och i morgon! En stor sol på himlen, kan det bli bättre? Nu åker jag till landet och intar solstolen med mina rättningshögar i knät... I måndags hos barnmorskan så hade bebisen lagt sig väl tillrätta låååångt ner med huvudet. Det kan jag säga att jag redan förstått på grund av ett stort antal ökat toalettbesök senaste dagarna... Jag är jätteglad över att veta att han ligger på plats redan eftersom andra barnet inte alltid fixerar sig. Det beydet dock inte att han kommer tidigare, ville barnmorskan gärna tydliggöra! Men.... det kan kännas som om du går med ett "huvud mellan benen" de sista veckorna.... Härlig kommentar!
Ha en skön helg!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så skönt på landet! Hoppas vi ses när ni (och vi) är hemma igen.
/Karin

Anonym sa...

Vila lite mellan rättningarna, eller hur? Vi vill ju att han ska få växa klart därinne.
Hoppas vi ses på lördag.
Kram Maria

annamalin sa...

Jag fick sms:et, kände dock inte igen bilen från Karins blogg... Jag har fått ett "klassiskt ryggskott" och varit hemma från jobbet några dagar, inte kul! Ha det gott:)
Kram