söndag 5 april 2009

Premiär!

Så var det dags för premiär i fotbollsallsvenskan igen! Det är så klart en höjdpunkt här hemma hos oss. Tyvärr var det inte lika varm sol i dag så jag och Gustav stannade hemma och K åkte för att stödja sitt lag...


AIK vann mot Halmstad med 1-0 och pappa hade med sig en present när han kom hem!


Om någon undrar om presenten var populär så studera fotot som jag alldeles nyss var upp och smygtog i hans rum:)
I bland säger bilder mer än tusen ord!



3 kommentarer:

Anna Ademyr sa...

Heja AIK! Sveriges sötaste Gustav! Nu har jag börjat skriva i bloggen igen. Massa kramar på dig och hoppas ni mår bra :)

Anonym sa...

Femte generationens äkta AIK:are, det är inte dåligt det.
Farmor

Anonym sa...

Stackars lilla Gustav. Hur tror ni det skulle funka om jag ger Theo en Djurgårdsdräkt? Tror ni inte Gustav då skulle ta efter? Kan vara värt att prova. ;-)
/Karin