söndag 22 juni 2008

Midsommarhelgen!


Traditionen att fira midsommar på Åland håller i sig... Vi har alltid tur med vädret och det är ju rätt avgörande under midsommar! Två stugor, mycket lek och bus med sex barn, god mat och dryck och finfina vänner! Nu känner vi oss rätt trötta så jag är verkligen glad att jag är ledig och har semester... Veckan ska ägnas åt att planera och fixa inför vår resa på lördag. Kroatien nästa:)

1 kommentar:

Anna sa...

Kul att ni än en gång fick fint väder på midsommar... Vi önskar trevlig resa till Kroatien, ha koll på ert bagage! Kram Anna & Anki