onsdag 25 juni 2008
Glashuset!
Nu startar vi ett spännande projekt här på Katarina! I dag har lastbilen varit här med alla delar till vårt "glashus" som Gustav kallar det som nu ska byggas... Trallen som vi så fint byggde för två år sedan är på väg bort på halva altanen. Där ska nu fyllas med isolering och trallen tillbaka och sedan ett nytt fint golv ovanpå. Sedan ska mina två byggjobbare (pappa o Kenneth) sätta upp en fin inglasning som jag med glädje ska inreda i vitt o grått! Där ska vi sitta på kvällarna med tända ljus och mysa:) Förväntningarna är höga, jag tror det blir som perfekt! Jag ska lägga in några bilder på bygget men nu blir det paus under vår semesterresa...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Det kommer bli supermysigt. Ser fram emot sena kvällar i höst då vi kan trotsa kylan utanför och sitta kvar och mysa.
"Blir som perfekt" - underbart med norrländska! Dialekt är härligt.
Ha en härlig semester hoppas ni får mycket sol och bad! (och som jag skrev på Karins blogg - njut av de lugna stunderna) Har förstått att de blir ganska få när "brorsorna" härjar.
Kram Johanna
Skicka en kommentar