söndag 15 juni 2008

Dagen efter...


Det borde ju inte vara möjligt att förlora i sista minuten! Är det inte så typiskt? Jag tycker att de var värda en poäng men men, så kan det gå. Festen vi var på fortsatte i alla fall i glada skratt sent in på natten trots förlusten! I dag har det däremot varit trögt här i vårt hus... Man får stå sitt kast för en rolig kväll. Nu på kvällskvisten har vi i alla fall varit ute och fixat i trädgården en stund. Å andra sidan var vi ju värda en sån här dag! Jag borde ju lära mig att jag inte måste göra en massa saker jämt!
Två arbetsdagar kvar till semestern börjar...

1 kommentar:

Karin Olovsson sa...

Det tycker jag var en bra insikt av dig. Njut av er fina tomt och trädgård. Det kommer fler år framöver, ni kan vänta med lite tills allt tar sig. Smala krafter nu inför det stora projektet med uterummet.