måndag 2 juni 2008

Smuts!

Jag hatar pollen eller frömjöl eller vad det nu heter?! Inte för att jag är allergisk, inte alls och det är ju superjobbigt för de som är snuviga hela tiden absolut. Men.... det blir så jäkla skitigt på hela altanen. Det ligger en tjock gul hinna så fort man vänder ryggen till... Torka, torka och ändå känns det ofräscht. Hatar är ett starkt ord men jag verkligen hatar det!

Inga kommentarer: