Är det inte väldigt hysteriskt med alla Sverigeprylar precis överallt? ICA, Stadium, Statoil...Helst efter i går när de förlorar med 0-1 mot Ukraina... Det kanske var negativt men jag tror tyvärr inte att vi ska vara alltför hoppfulla över att få se ett bra svenskt resultat. EM är roligt ändå, det är kul med stora turneringar! Det blir lite folkfest bland oss som gillar idrott, kompisar träffas och det är ju alltid kul. Vi har visst också köpt ett kit till vår Sverigefantast, Heja Zlatan är det senaste han lärt sig!
1 kommentar:
Theo är lite besviken på Zlatan som inte gjorde mål i söndags.Det första han sa i morser när jag frågade om han drömt om fotboll var: " Zlatan gorde inga mål!" Mycket riktigt Theo bu för Zlatan! ;-) Fast som sagt. Kul med fotbollsfest och i alla fall en seger borde dom väl kunna fixa i EM!
Skicka en kommentar