
Heja Sanna!
Om någon är mer värd en OS-medalj än någon annan så tycker jag att det är Sanna. Vet inte varför men det är nog för att jag tycker att hon verkar vara en så härlig person. Jag blir glad när jag ser och hör henne! I morgon är det semi och jag sitter instängd på en föreläsning hela dagen. Får väl lov att bli kissnödig precis vid 2-tiden...
1 kommentar:
Sveriges succé har visst uteblivit... Jag håller med dig, Sanna är härlig. Jag gillar ju Holm också, stackarn. Så här i efterhand är jag glad över att jag har jobbat och missat sändningarna, det hade varit för sorgligt!
Nu håller jag tummarna för kanotisterna, spännande sport;)
Skicka en kommentar