onsdag 6 augusti 2008

Rutiner bortblåsta!

Vi måste verkligen jobba hårt nu för att få till de vanliga rutinerna! Nu har vi bytt av varandra och fortfarande sover han inte den lilla. Kolla klockan så förstår man att vi är riktigt illa ute:-(
Vi ska ju se en film, det blir en sen film och det är inte vi så bra på för vi blir så trötta...
Jag tror att det blir helt slut med att sova middag nu för sonen!
Hur gamla var era barn när de slutade sova middag???

3 kommentarer:

Unknown sa...

haloj! Molly slutade runt 2 och ett halvt, men det hnder fortfarande att hon somnar då och då, vilket resulterar i lååånga kvällar. Kram på er!

Anonym sa...

Vi försöker också komma tillbaks till "normal" dygnsrytm vilket inte är det lättaste. Mina pojkar var kring treårsåldern när de slutade sova på dagen. Med den yngre var det en övergångsperiod då man verkligen fick hålla igång och passa honom så att han inte somnade vissa tider under dagen.
Hälsnigar Ulle

Karin Olovsson sa...

Jag tror att dte kommer gå ganska bra för Gustav. Om man tänker på de kvällarna i Kroatien då han inte sovit middag så somnade han så fort han lagt ner örat på kudden. Det ska nog gå bra! Det är som med det mesta. Man oroar sig först men sen när man har facit i hand så har det löst sig perfekt.:-)