Tja, det går inte riktigt Sveriges väg i detta OS!
Men i dag blev ju till och med jag intresserad av ridsport när "vi" tog en silvermedalj... Ännu gladare blev jag när Jörgen Persson gick vidare i pingisen. Det är en kul sport att titta på! Tänk att han är 42 år och på sådan toppnivå fortfarande:-)
Annars då, inga speciella att nämna va?! Kanske Wissman, det var ju bra att ta sig till final...
Så talar en riktig svensk? Nöjd med finalplatser.
Vi får väl se hur helgens blå-gula klarar sig!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Godkväll! Nej, årets OS blev ingen succé... till skillnad från min fredagsutmaning i klassen! Ha en bra vecka! Kram
Skicka en kommentar