söndag 17 augusti 2008

Scandinavian Masters


Jag har aldrig varit på en stor golftävling förut. Jag gillade det, riktigt kul att följa med runt banan! Vi tog också en paus och fick äta god buffémat och kolla inspelet på hål 18. Vädret var fint och alla var glada. Gladast i dag var nog vinnaren Peter Hansson, grattis! Jag hejjade nog på lill-Pelle men han blev tvåa. Bollen försvann på hål 17 och då fick han verkligen ge sig. Det här sista har jag sett på TV. Jag var i verkligheten i går när det var sol, smart!

Inga kommentarer: