lördag 9 augusti 2008
Kryp i kroppen..
Är det vettigt att släppa fram den där känslan av jobbångest som kryper på en när semesterdagarna har runnit ut i sanden? Nä, förmodligen inte för en som jag som har haft så många veckor av ledighet att jag inte ens vågar viska att de har gått sååå fort! Kanske är det för många veckor, det är så många rutiner att komma tillbaka till både på jobb och hemma. Men å andra sidan är det bara att överleva måndagen och sedan är allt som vanligt. Positivt tänk, hösten kan vara vacker och frisk och vi kan mysa med tända ljus.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Eller hur!? Hösten är så mysig! Det måste ju bara krylla med svamp i skogarna snart efter allt det här regnet.
Förstår dig precis. Vi kom hem igår efter en vecka i sommarstugan och jag hade just den där krypande oroskänslan i magen, bara en vecka kvar... Men, allt har sitt slut och vardagen är inte så dum den heller: riktiga läggtider, rutiner, inga tvättberg och lördagsgodis 8en gång i veckan). Tänk vad härligt, nu har vi ett nytt fräscht läsår framför oss!/Malin
Skicka en kommentar